Meldpunt bijwerkingen – Huisartspraktijk Sentebibu – Amsterdam Zuid-Oost

Woensdag 22 juni tussen 2 en 5 bent u welkom  in de bewonersruimte Vogeltijeswei (ingang tuin Pikoletstraat- achter de apotheek) om dokter van der Leij gedag te zeggen en kennis te maken met zijn opvolger dokter Jetse Heun.

Klik hier voor meer informatie over Antroposofie

Voor het gebruik van email consult  wachten wij op het nieuwe computersysteem Gezond.nl  Zodra dit werkt, vindt u hier de informatie.

Inschrijving nieuwe patiënten is mogelijk, neem uw ID en verzekeringsbewijs mee voor de inschrijving. U kunt patient worden als u in postcodegebied 1101 - 1115 woont.

I.v.m. de maximale aanrijdtijd van 10 minuten, kunnen er alleen visites gedaan worden als u in het postcode gebied woont en dus niet verder dan 10 minuten van de praktijk. Woont u verder weg ? Dan raden wij u aan een huisarts in uw buurt te zoeken.

Meldpunt bijwerkingen

Het Nederlands Bijwerkingen Centrum Lareb is het nationale meldpunt van bijwerkingen van geneesmiddelen in Nederland. Doordat alle meldingen op één centraal punt worden verzameld, kan Lareb de veiligheid van geneesmiddelen in Nederland bewaken. Het is belangrijk dat zoveel mogelijk bijwerkingen ook daadwerkelijk worden gemeld!

U kunt op deze website als gebruiker van geneesmiddelen een bijwerking bij Lareb melden. Uiteraard wordt alle informatie die u aan ons stuurt strikt vertrouwelijk behandeld.

Wanneer u andere ervaringen (geen bijwerkingen) met het geneesmiddel wilt melden, kunt u terecht bij het Meldpunt Medicijnen van DGV. Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan problemen met de verpakking of bijsluiterteksten.

» Begin uw melding

Lareb icoon